Ułożenie schowków (3+3+1) zostaje tak jak na pozostałych Atego BoCar-u, końcowy zależy od upodobań klienta. A co do produkcji - jest już sztuka i będą kolejne
SeM pisze:Ułożenie schowków (3+3+1) zostaje tak jak na pozostałych Atego BoCar-u, końcowy zależy od upodobań klienta. A co do produkcji - jest już sztuka i będą kolejne
To, że skrytek jest 3+3+1 to wiadomo. Chodzi mi o to jak ułożą sprzęt w środku. Czy po polsku czy po niemiecku bo różnica jest kolosalna:)
Będziesz chcieć po niemiecku, to Ci ułożą po niemiecku, będziesz chcieć po polsku, to Ci ułożą po polsku. BoCar układa sprzęt pod życzenie klienta. A to co pokazują na wystawach to ułożenie przykładowe.
My ogladalicmy tego nowego atego i zostal juz zamowiony taki cena jaka placimy to 690 tys. Po wakacjach ma byc do odbioru bo jeszcze musza zgodnosci wydac i fizycznie go zbudowac
Szanowni Koledzy !
Czytam Wasze wypowiedzi na temat rodzimych producentów samochodów bojowych dla Nas tj. Strażaków i stwierdzam że jak się nie ma co się lubi to się lubi co sie ma. Postawiłem sobie za punkt honoru przy zakupie nowego samochodu kupić taki z najwyższej półki tj. Rosenbauer AT i powiem Wam że te nasze rodzime (mała litera nie przypadkowo) zostają daleko w tyle oj daleko w porównaniu do zagramanicznych . Można by laboraty pisać o idiotyzmach polskich przepisów i CNOBP. Do póki taki chory twór jak CN....P będzie twierdził że Świat sie nie zna i nie potrafi nic dobrze zrobić to tak długo będziemy mieli do dyspozycji samochody z układem skrytek i ilością miejsca na sprzęt że cały samochód od np. Bocaru mieści sie na jedną stronę Rosenbauera. Pozdr