STAR 266 MS
-
- Posty: 179
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: śr 11 sty 2012, 16:50
- OSP (gm., woj.): powiat tarnowski, województwo małopolskie
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Zauważ że te zbiorniki itp. które są na tylnej ścianie kabiny, po zabudowie auta dalej tam są. I jest do nich dostęp. Podałem zdjęcia starego stara 266, ale liczy się tu koncepcja zabudowy, która jest podobna, chociażby ze względu na te drzwiczki.

Re: STAR 266 MS
Przepraszam, zwracam honor! Więc dziwne te drzwiczki. Czy nie lepiej byłoby zastosować szerszą żaluzję zamiast drzwi?Intercooler pisze:Zauważ że te zbiorniki itp. które są na tylnej ścianie kabiny, po zabudowie auta dalej tam są. I jest do nich dostęp. Podałem zdjęcia starego stara 266, ale liczy się tu koncepcja zabudowy, która jest podobna, chociażby ze względu na te drzwiczki.
-
- Posty: 179
- Rejestracja: śr 11 sty 2012, 16:50
- OSP (gm., woj.): powiat tarnowski, województwo małopolskie
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Nic sie nie dzieje. No w moich oczach tak byłoby lepiej. Ogólnie zabudowa ma mnóstwo niedociągnięć, tak jak ktoś wcześniej zauważył brak podestów wykluczy z korzystania z górnych półek strażaków <190cm wzrostu. Bonex najwyraźniej zatrzymał sie w czasie.

-
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz 04 sie 2013, 21:17
- OSP (gm., woj.): KAŹMIERZ woj. WIELKOPOLSKIE
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Witamy wszystkich forumowiczów.
W takiej dyskusji należy również powiedzieć coś " naszym zdaniem".
Otóż podstawowym tematem tej dyskusji jest podwozie samochodu, zabudowa to rzecz indywidualna i można skonfigurować ją po swojemu. Oczywiście nie da się na podwoziu samochodu terenowego zbudować cacka jakie się buduje na samochodach szosowych lub uterenowionych. To ma jechać w najtrudniejszym terenie, nie ma pękać, giąć się łamać czy urywać. Więc zabudowa musi się różnić. Podwozie samochodu STAR 266 6x6,12 ton masy, mądrze rozłożone naciski osi, silnik MAN (euro 2) bez komputerów i modułów elektronicznych, skrzynia 6 biegowa produkcji do 2000r. (późniejsze awaryjne) i kabina 4-drzwiowa 6-osobowa model MAN L2000 ( bez modułów elektronicznych) wraz z układem zasilania i pneumatyką z pojazdu MAN powoduje że auta są bezawaryjne i bezkosztowe, czyli nie ma konieczności z każdym " duperlem" ( przepraszam za kolokwializm) jeździć po serwisach. Nasze samochody głównie pracują w najcięższych warunkach czyli przy awariach i budowach sieci energetycznych i gazowniczych i tam spisują się znakomicie. Przy umiejętnym skarosowaniu byłby to najodpowiedniejszy samochód terenowy dla OSP. Współpracujemy od wielu lat z OSP z całego kraju i znamy również ich sytuacje finansowe. Na pewno nie wszystkich będzie stać na zakup uszkodzonych podczas akcji podzespołów i elementów wyposażenia nowych samochodów. Warto przed zakupem jakiegokolwiek pojazdu dowiedzieć się ile kosztuje serwis oraz części i podzespoły. Pieniądze które gmina musi wyłożyć na zakup dofinansowanego nowego samochodu wystarczą na zakup samochodu tego typu. Oczywiście nie da się tego samochodu sprzedawać jako nowego, model ten zszedł z linii produkcyjnej w 2000roku, ale można na istniejących pojazdach budować od nowa wykorzystując to co się sprawdziło wcześniej. Jesteśmy w 100% za tym co oferuje STARSANDUO z jednym "ale"- post z 29.03. co do jakości i konkurencyjności. Nasze podwozia wystawiane są na targach energetycznych - najbliższe ENERGETAB Bielsko Biała we wrześniu.
Pozdrawiamy całą brać strażacką
W takiej dyskusji należy również powiedzieć coś " naszym zdaniem".
Otóż podstawowym tematem tej dyskusji jest podwozie samochodu, zabudowa to rzecz indywidualna i można skonfigurować ją po swojemu. Oczywiście nie da się na podwoziu samochodu terenowego zbudować cacka jakie się buduje na samochodach szosowych lub uterenowionych. To ma jechać w najtrudniejszym terenie, nie ma pękać, giąć się łamać czy urywać. Więc zabudowa musi się różnić. Podwozie samochodu STAR 266 6x6,12 ton masy, mądrze rozłożone naciski osi, silnik MAN (euro 2) bez komputerów i modułów elektronicznych, skrzynia 6 biegowa produkcji do 2000r. (późniejsze awaryjne) i kabina 4-drzwiowa 6-osobowa model MAN L2000 ( bez modułów elektronicznych) wraz z układem zasilania i pneumatyką z pojazdu MAN powoduje że auta są bezawaryjne i bezkosztowe, czyli nie ma konieczności z każdym " duperlem" ( przepraszam za kolokwializm) jeździć po serwisach. Nasze samochody głównie pracują w najcięższych warunkach czyli przy awariach i budowach sieci energetycznych i gazowniczych i tam spisują się znakomicie. Przy umiejętnym skarosowaniu byłby to najodpowiedniejszy samochód terenowy dla OSP. Współpracujemy od wielu lat z OSP z całego kraju i znamy również ich sytuacje finansowe. Na pewno nie wszystkich będzie stać na zakup uszkodzonych podczas akcji podzespołów i elementów wyposażenia nowych samochodów. Warto przed zakupem jakiegokolwiek pojazdu dowiedzieć się ile kosztuje serwis oraz części i podzespoły. Pieniądze które gmina musi wyłożyć na zakup dofinansowanego nowego samochodu wystarczą na zakup samochodu tego typu. Oczywiście nie da się tego samochodu sprzedawać jako nowego, model ten zszedł z linii produkcyjnej w 2000roku, ale można na istniejących pojazdach budować od nowa wykorzystując to co się sprawdziło wcześniej. Jesteśmy w 100% za tym co oferuje STARSANDUO z jednym "ale"- post z 29.03. co do jakości i konkurencyjności. Nasze podwozia wystawiane są na targach energetycznych - najbliższe ENERGETAB Bielsko Biała we wrześniu.
Pozdrawiamy całą brać strażacką

Re: STAR 266 MS
I tutaj z panem z MOTODEMONT muszę się zgodzić. Jestem strażakiem OSP i wiem jakie są nasze możliwości finansowe. Nie sztuka kupić samochód a jeszcze go trzeba utrzymać. A niestety powiedzmy sobie szczerze że w nowych samochodach strażaccy mechanicy nic nie nawojują. Kiedyś ukazał się artykuł że z wojska wycofywane są samochody, napisałem z myślą o OSP posta że może by na straże pozyskać. Zostałem zrównany z błotem. Kto był w wojsku to wie co potrafi Star 266. Ja jestem na tak że takie firmy nadal prowadzą obsługę tych pojazdów. Dla mnie z resztą jest nie do pomyślenia że Polska zrezygnowała z dalszych produkcji tych starów choćby na rynek krajowy dla jednostek typu OSP, elektrownie, wodociągi...
Jako OSP myślę że powinniśmy mieć proste w obsłudze i tanie w utrzymaniu mocne samochody, a znając 266 choćby z wojska myślę że oferowane stary takie są. Oczywiście z przemyślaną konstrukcją kabiny.
Jako OSP myślę że powinniśmy mieć proste w obsłudze i tanie w utrzymaniu mocne samochody, a znając 266 choćby z wojska myślę że oferowane stary takie są. Oczywiście z przemyślaną konstrukcją kabiny.
Re: STAR 266 MS
Szkoda tylko że na te smochody nie ma dofinansowania UE ani Związkowego, 250tys. to i tak dla nas za dużo 
Ale prawda jest taka że Star przeważnie wszędzie wjeżdza i daje rade.

Ale prawda jest taka że Star przeważnie wszędzie wjeżdza i daje rade.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: sob 29 gru 2012, 18:02
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Witam
tutaj kolejny przykład zabudowy podwozia samochodu Star 266 w nowej wersji MS. Tym razem od firmy karosującej z Morawicy
http://otomoto.pl/star-man-6x6-T3903353.html
Niewidoczne oznaczenia sugerują, że ten samochód ma już właściciela. Ciekawe gdzie trafi.
Jak wam się podoba ta propozycja ?
pozdrawiam
tutaj kolejny przykład zabudowy podwozia samochodu Star 266 w nowej wersji MS. Tym razem od firmy karosującej z Morawicy
http://otomoto.pl/star-man-6x6-T3903353.html
Niewidoczne oznaczenia sugerują, że ten samochód ma już właściciela. Ciekawe gdzie trafi.
Jak wam się podoba ta propozycja ?
pozdrawiam
Re: STAR 266 MS
Za dużo troche tych naklejek
pozatym nie obraziłbym się jakby stał u nas w garażu 


-
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz 04 sie 2013, 21:17
- OSP (gm., woj.): KAŹMIERZ woj. WIELKOPOLSKIE
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Witam.
Najnowszy produkt firmy MOTODEMONT i firmy karosującej ERGAŚ. Zmodernizowany STAR 266. Po kilkuletnich dostawach zmodernizowanych samochodów dla energetyki i bardzo pozytywnych opiniach użytkowników w najtrudniejszym terenie przy ciężkiej pracy postanowiliśmy zbudować coś dla straży. Kabina jest trzydrzwiowa ale czterodrzwiowe mamy również w swej ofercie bez dopłaty. Jak widać auto było zbudowane pod zamówienie, czyli jest wszystko to co chcieli mieć użytkownicy. W wolnej chwili zbudujemy następny jako pojazd demonstracyjny.
Stosujemy zasadę że dla OSP ze względu na ograniczone finanse należy przygotować pojazd który nie boi się uszkodzeń a jak już się uszkodzi to nikogo finansowo nie zrujnuje.
Samochody te dynamiką w niczym nie ustępują samochodom nowym a zastosowane zmiany ulepszyły to co wadliwe było w oryginalnych Starach 266, czyli słaby dymiący silnik, głośna kabina, nieszczelny układ paliwowy, wadliwy układ pneumatyczny oraz praktycznie brak hamulca ręcznego.
Jest to zapewne alternatywne rozwiązanie dla strażaków którzy chcą mieć coś nowego ale nie naszpikowanego elektroniką i drogimi nowościami ekologicznymi które zawyżają cenę pojazdu.
Link do strony: http://www.ergas.pl/oferta/samochody-sp ... dy-srednie
Pozdrawiam
Najnowszy produkt firmy MOTODEMONT i firmy karosującej ERGAŚ. Zmodernizowany STAR 266. Po kilkuletnich dostawach zmodernizowanych samochodów dla energetyki i bardzo pozytywnych opiniach użytkowników w najtrudniejszym terenie przy ciężkiej pracy postanowiliśmy zbudować coś dla straży. Kabina jest trzydrzwiowa ale czterodrzwiowe mamy również w swej ofercie bez dopłaty. Jak widać auto było zbudowane pod zamówienie, czyli jest wszystko to co chcieli mieć użytkownicy. W wolnej chwili zbudujemy następny jako pojazd demonstracyjny.
Stosujemy zasadę że dla OSP ze względu na ograniczone finanse należy przygotować pojazd który nie boi się uszkodzeń a jak już się uszkodzi to nikogo finansowo nie zrujnuje.
Samochody te dynamiką w niczym nie ustępują samochodom nowym a zastosowane zmiany ulepszyły to co wadliwe było w oryginalnych Starach 266, czyli słaby dymiący silnik, głośna kabina, nieszczelny układ paliwowy, wadliwy układ pneumatyczny oraz praktycznie brak hamulca ręcznego.
Jest to zapewne alternatywne rozwiązanie dla strażaków którzy chcą mieć coś nowego ale nie naszpikowanego elektroniką i drogimi nowościami ekologicznymi które zawyżają cenę pojazdu.
Link do strony: http://www.ergas.pl/oferta/samochody-sp ... dy-srednie
Pozdrawiam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz 04 sie 2013, 21:17
- OSP (gm., woj.): KAŹMIERZ woj. WIELKOPOLSKIE
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Ponieważ auto jest już sprzedane to nie jestem uprawniony do ujawniania ceny. Mogę tylko zapewnić że będziemy budować te samochody w wersji najbogatszej a cena nie powinna przekroczyć 290tys. zł netto. Specyfikacja zabudowy dostępna w firmie ERGAŚ. Przypominam że auta te nie mogą być sprzedawane jako nowe, muszą być już rejestrowane.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: STAR 266 MS
nieżle wyglada
http://www.ergas.pl/images/oferta/star-man/02.JPG
i nie ma co wstydzić się ceny, szacunkowo można i trzeba podawać bo wtedy większe zainteresowanie,każdy wie czy go stać i ew ile musi dozbierać
http://www.ergas.pl/images/oferta/star-man/02.JPG
i nie ma co wstydzić się ceny, szacunkowo można i trzeba podawać bo wtedy większe zainteresowanie,każdy wie czy go stać i ew ile musi dozbierać
-
- Posty: 279
- Rejestracja: pn 13 kwie 2009, 14:29
- OSP (gm., woj.): Kopojno (gm. Zagórów, woj. Wielkopolskie)
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
wygląd jak Star 1466
szkoda tylko że cena jest prawie równa wkładowi własnemu na nowe auto z dopłatą z zosp
szkoda tylko że cena jest prawie równa wkładowi własnemu na nowe auto z dopłatą z zosp
-
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz 04 sie 2013, 21:17
- OSP (gm., woj.): KAŹMIERZ woj. WIELKOPOLSKIE
- Status: Offline
Re: STAR 266 MS
Tak, jak 1466. W 1466 zastosowano mosty napędowe i reduktor produkcji sąsiadów z zachodu czyli drogie. W naszych samochodach wykorzystujemy oryginalne polskie mosty i reduktor czyli tanie. Poza tym wszystko jest to samo. A od nowego różni się tym że nie musi spełniać wymogów unijnych. A pieniądze ? Można spróbować pozyskać na remont swojego Stara i resztę dołożyć. Wtedy wyremontujemy Waszego Stara z którego używana będzie tylko rama.
Re: STAR 266 MS
no niestety cena jest strasznie przesadzona moim zdaniem