Strona 1 z 1
					
				problem z szybkim natarciem
				: pt 27 lip 2012, 18:46
				autor: jarpen
				witam wszystkich Druhów 
mamy problem z szybkim natarciem w mercedesie atego 1329, może ktoś się spotkał z czymś takim?
Po rozwinięciu szybkiego natarcia i "puszczeniu" wody przez kilka sekund jest odpowiednie ciśnienie wody( aż wyrywa turbo-jet z ręki) a po kilku sekundach drastycznie spada mimo, że autopompa cały czas pracuje tak samo jak na początku. 
Co może być przyczyną takiego defektu? uszkodzony zawór ?
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: sob 28 lip 2012, 17:08
				autor: misiu8514
				a wartośc ciśnienia na manometrze wysokiego też spada czy zostaje bez zmian?
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: ndz 29 lip 2012, 18:10
				autor: jarpen
				jest bez zmian, cały czas jest ta sama wartość
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: ndz 29 lip 2012, 20:28
				autor: strazak102
				A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: ndz 29 lip 2012, 21:04
				autor: czester0
				Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż  lub  zmień prądownice ( coś ją przytyka).
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: pn 30 lip 2012, 08:26
				autor: jarpen
				strazak102 pisze:A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?
 normalnie na węże 75/52 nie ma problemu, jest słałe ciśnienie wody i cały czas się utrzymuje 
czester0 pisze:Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż  lub  zmień prądownice ( coś ją przytyka).
na pewno nie jest to zatkana prądownica - turbo-jet, ponieważ próbowaliśmy już puścić wodę bez prądownicy i efekt ten sam, najpierw ciśnienie normalnie/ odpowiednie że mało 1 chłopa nie przewróci a kilku sek. jak z węża ogrodowego. 
Aha zapomniałem napisać chyba o najważniejszym wąż przy tym staje się ciepły wręcz gorący
 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: pn 30 lip 2012, 11:51
				autor: Sylwek
				Woda grzeje się w pompie jeśli nie może z niej wypływać. To faktycznie wygląda na zatkany/uszkodzony wąż. 
Co pokazują manometry?
Możecie jeszcze go odkręcić od zwijadła i zobaczyć co się dzieje.
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: pn 30 lip 2012, 14:07
				autor: jarpen
				pewnie tak trzeba będzie zrobić z tym odkręceniem od zwijadła. Wszystkie wskaźniki są na takim samym poziomie, nie ma żadnych wahań
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: śr 01 sie 2012, 22:16
				autor: JRG 998
				Witam,
kolego co masz ten problem z szybkim natarciem napisz mi gdzie kupiliście ten samochód.
to ci może coś podpowiem.
pozdrawiam
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: pt 03 sie 2012, 12:22
				autor: jarpen
				Samochód kupiony w firmie Bocar rok temu Atego 1329
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: pt 03 sie 2012, 13:02
				autor: wujo2010
				W Atego Moto Truck koledzy z sasiedniej jednostki maja podobny problem. Auto tez roczne.
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: ndz 05 sie 2012, 10:38
				autor: czester0
				Jeżeli to jest samochód z Bocaru to podaj jeszcze jakie masz ciśnienie na manometrze. Za tablicą rozdzielczą na górze autopompy masz zamontowany filterek wysokiego ciśnienia i on jest zatkany, Musisz odkręcić obudowę filtra i wyczyścić sitko , które jest w obudowie. U mnie też się zatkało i ciśnienie max miałem 22 atm , a wcześniej 40 atm. Jeżeli chcesz to prześle Ci zdjęcie filtra tylko podaj maila lub nr.tel
			 
			
					
				Re: problem z szybkim natarciem
				: wt 07 sie 2012, 21:25
				autor: czester0
				Pomogły moje informacje ?