STAR 266 MS
: wt 26 mar 2013, 15:44
Szanowni Państwo
Wychodząc na przeciw Państwa zapytaniom kierowanym do naszej firmy - Star San Duo - otwieramy wątek poświęcony modernizacji pojazdu STAR 266 MS
Modernizacja pojazdu STAR 266MS obejmuje zmianę silnika, skrzyni biegów oraz kabiny
Specyfikacja STAR 266 MS
Pod poniższym odnośnikiem znajdą Państwo przykładowe oferty wraz ze zdjęciami.
http://starsanduo.pl/index.php?page=allegro
W chwili obecnej nasza firma przygotowuje pojazd w kolorze czerwonym. Pojazd ten zostanie skarosowany.
Jest to pojazd odbudowany od podstaw z pojazdu pożarniczego i w dokumentacji figuruje jako pojazd pożarniczy.
Certyfikacja pojazdów cywilnych będzie miała miejsce w przypadku zainteresowania naszym produktem.
Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym zapraszamy na oględziny i jazdę próbą oraz na naszą stronę internetową
http://starsanduo.pl
Z poważaniem:
Zarząd firmy Star San Duo
Wychodząc na przeciw Państwa zapytaniom kierowanym do naszej firmy - Star San Duo - otwieramy wątek poświęcony modernizacji pojazdu STAR 266 MS
Modernizacja pojazdu STAR 266MS obejmuje zmianę silnika, skrzyni biegów oraz kabiny
Specyfikacja STAR 266 MS
- SILNIK - Czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim i chłodnicą powietrza. Pojemność 4,6 l. Moc 155 KM (114 KW) przy 2400 obr/min Moment 580 Nm przy 1600 obr/min, EURO 2, brak komputera Opcjonalnie 6,9l i mocy 220KM
- SPRZĘGŁO - Cierne, suche
- SKRZYNIA BIEGÓW - Typ ZF S6-36
- SKRZYNIA ROZDZIELCZA - Typ SR 380M, dwubiegOwa, sterowana elektropneumatycznie, z odłączanym napędem mostu przedniego. Przełożenie szosa / tere,: 1 / 1,86</td>
- MOSTY NAPĘDOWE -Przełożenie przekładni głównej: 1-6,33; z blokadami mechanizmów różnicowych sterowanych elektropneumatycznie
- ZAWIESZENIE - Przód: resory wielopiórowe, z amortyzatorami teleskopowymi. Tył: oś obojętna z drążkami reakcyjnymi, resory wielopiórowe.
- WYCIĄGARKA - Jednobębnowa, wewnątrz tylnej części ramy, napędzana mechanicznie ze skrzyni rozdzielczej z hamulcem ciernym, sterowana elektropneumatycznie, Długosc liny 50m, max. uciąg 6T.
- KOŁA I OGUMIENIE - Koła pojedyncze z tarczami stalowymi. Opona 1200x20 radialna, dętkowa. Koło zapasowe
- UKŁAD HAMULCOWY - Dwuobwodowy, hydrauliczny, sterowany pneumatycznie. Hamulce główne bębnowe. Hamulec awaryjny szczękowy działający na wał napędy mostu tylnego - sterowany elektropneumatycznie
- UKŁAD KIEROWNICZY - Typ ZF 75.801.200 ze wspomaganiem hydraulicznym
- INSTALACJA ELEKTRYCZNA - WODOSZCZELNA, 24V z biegunem ujemnym na masę. Akumulatory 2 szt. 120 Ah. Instalacja z opcją przełączenia na jazdę w zaciemnieniu - NOTKA
- KABINA KIEROWCY - Jednomodułowa, odchylana hydraulicznie. W opcji dodatkowej klimatyzacja i ogrzewanie postojowe. Dostępne są trzy rodzaje kabin: standardowa , wydłużona (2 lub 3 osobowa) oraz załogowa 7 osobowa.
- ŁADOWNOŚĆ - Szosa 5t., teren 3,5t.
- GWARANCJA - Pisemna do lat 3
Pod poniższym odnośnikiem znajdą Państwo przykładowe oferty wraz ze zdjęciami.
http://starsanduo.pl/index.php?page=allegro
W chwili obecnej nasza firma przygotowuje pojazd w kolorze czerwonym. Pojazd ten zostanie skarosowany.
Jest to pojazd odbudowany od podstaw z pojazdu pożarniczego i w dokumentacji figuruje jako pojazd pożarniczy.
Certyfikacja pojazdów cywilnych będzie miała miejsce w przypadku zainteresowania naszym produktem.
Po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym zapraszamy na oględziny i jazdę próbą oraz na naszą stronę internetową
http://starsanduo.pl
Z poważaniem:
Zarząd firmy Star San Duo