Poczytaj trochę na tym forum, ponieważ wątki dotyczące tego pojazdu już były.
http://www.zosprp.pl/forum/viewtopic.ph ... 4&start=15
Przy zakupie nowego samochodu trzeba wziąć pod uwagę wiele "za i przeciw".
Jedni patrzą na markę, drudzy na AdBlue itd.
Nam AdBlue nie przeszkadza, tym bardziej że jego cena i zużycie jest mało zauważalne.
Wszystko jest OK, jednak dziś kupując ten model zwróciłbym uwagę na wydłużenie tylnej części kabiny gdzie można ulokować aparaty powietrzne bez przesuwania siedziska do przodu. Ot taki szczegól a jednak mający duże znaczenie. W 2010 roku nie wiedzieliśmy o takiej możliwości. Aparaty oczywiście są umieszczone w kabinie załogi, ale za to siedzisko przesunięto do przodu i jest lekki dyskomfort jazdy "na narciarza" czasami. Na EDURZE 2013 przymierzyłem się w nowej wyłużonej kabinie i rewelacja. Nogi można bardziej rozprostować - wysunąć do przodu.
Druga sprawa to rodzaj ogumienia - szerokie pojedyncze czy klasyczne podwójne z tyłu. Jeżeli większość działań prowadzicie w terenie to wartałoby mieć koła pojedyncze szerokie w teren czy na zimę. Z pewnością lepiej radziłby sobie GBA (opinie użytkowników pozytywne).
Sprawę amortyzacji pojazdu już załatwiliśmy (całkowita wymiana resorów, amortyzatorów itp.). Teraz nie ma problemu z pływaniem na koleinach czy dobijaniem kabiny do ramy na nierównościach. Komfort jazdy poprawił się o 100 %. W dzisiejszych GBA widziałem, że resory są zmodyfikowane jak u nas po wymianie.
Ostatnio widziałem 2 wypadki z GBA ATEGO w PSP i podejrzewam co przyczyniło się w znacznej mierze do tych wywrotek. My w dużym stopniu już zapobiegliśmy takim przypadkom.
Ogólnie dziś brak zastrzeżeń do tej marki. Nie zawiódł nas do tej pory, zawsze wyjeżdża i wraca cały. Latem klima chłodzi a zimą grzeje na 4 kółkach.
Weźcie też pod uwagę wysokość swojej bramy garażowej, czy zmieści się NÓWKA.