Strona 1 z 1

ekwiwalent - dokumentacja

: pt 10 lip 2009, 22:19
autor: robak
Mam pytanie do szanownych kolegów Druhów.
Jak w waszych jednostkach (gminach) wyglada dokumentacja dotyczaca zatrudnienia związana z wypłatą ekwiwalentu?.

Pracuję i zgodnie z drukami wzorcowymi na stronie ZG podpisałem stosowne oświadczenie- ale po godzinach pracy i np w niedzielę (moim zdaniem) nie przewidziano stosownego druku wzorcowego.
Druk zamieszczony na stronie ZG przewiduje jedynie sytację w której w trakcie godzin pracy uczestniczę w akcji i otrzymuję - bądź nie wynagrodzenie.

Proszę ewentualnie o przesłanie wzoru druku wykorzystywanego w sytacji gdy pracuję ale uczestniczę w akcji poza godzinami pracy zawodowej np w niedzielę lub w czasie urlopu wypoczynkowego.

ze strażackim pozdrowieniem

Re: ekwiwalent - dokumentacja

: sob 25 lip 2009, 14:29
autor: sedi
kolego my sporządzamy listę osób uczestniczących w działaniach druk opracował pracownik Urzędu Miasta.

Tą listę potwierdza naczelnik lub prezes oraz dyżurny operacyjny z PSK.

Zanosimy do urzędu pracownik podlicza robi zbiorczą listę ile komu i za jaką akcję i potem pieniądze w kasie do odbioru.