Mam pytanie do szanownych kolegów Druhów.
Jak w waszych jednostkach (gminach) wyglada dokumentacja dotyczaca zatrudnienia związana z wypłatą ekwiwalentu?.
Pracuję i zgodnie z drukami wzorcowymi na stronie ZG podpisałem stosowne oświadczenie- ale po godzinach pracy i np w niedzielę (moim zdaniem) nie przewidziano stosownego druku wzorcowego.
Druk zamieszczony na stronie ZG przewiduje jedynie sytację w której w trakcie godzin pracy uczestniczę w akcji i otrzymuję - bądź nie wynagrodzenie.
Proszę ewentualnie o przesłanie wzoru druku wykorzystywanego w sytacji gdy pracuję ale uczestniczę w akcji poza godzinami pracy zawodowej np w niedzielę lub w czasie urlopu wypoczynkowego.
ze strażackim pozdrowieniem
ekwiwalent - dokumentacja
-
Topic author - Posty: 8
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: śr 04 lut 2009, 12:08
- Status: Offline
Re: ekwiwalent - dokumentacja
kolego my sporządzamy listę osób uczestniczących w działaniach druk opracował pracownik Urzędu Miasta.
Tą listę potwierdza naczelnik lub prezes oraz dyżurny operacyjny z PSK.
Zanosimy do urzędu pracownik podlicza robi zbiorczą listę ile komu i za jaką akcję i potem pieniądze w kasie do odbioru.
Tą listę potwierdza naczelnik lub prezes oraz dyżurny operacyjny z PSK.
Zanosimy do urzędu pracownik podlicza robi zbiorczą listę ile komu i za jaką akcję i potem pieniądze w kasie do odbioru.