Strona 1 z 1
DYSKOTEKI W OSP
: ndz 07 lis 2010, 11:00
autor: osp19922
WITAM PLANUJEMY RAZEM Z KOLEGAMI STRAŻAKAMI ZORGANIZOWAĆ KILKA DYSKOTEK W NASZEJ REMIZIE CZY KTOŚ MORZE MI PODPOWIEDZIEĆ JAKĘ SĄ PRZEPISY NA TEN TEMAT PODATKI POZWOLENIA .
CZY W COŚ PODOBNEGO ROBICIE
Re: DYSKOTEKI W OSP
: ndz 07 lis 2010, 11:25
autor: mario-1306
U nas wygląda to tak, składamy wniosek do gminy o wydanie zezwolenia, na sprzedarz napojów alkoholowych z datą, dnia w którym odbędzie sie zabawa, po wydaaniu, zgłaszamy na policję, i tyle, ale najlepiej zapytaj w gminie u was, tam ci wszystko powiedzą.
Re: DYSKOTEKI W OSP
: ndz 07 lis 2010, 12:02
autor: marcinas7majster
Witam. U nas jest podobnie. Najpierw składamy wniosek do gminy o wydanie zezwolenia na zorganizowanie dyskoteki. Gdy mamy już pozytywną odpowiedź składamy wniosek o jednorazowe wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Trzeba również uiścić opłatę za wydanie zezwolenia. Gdy w gminie wszystko załatwione idziemy z pisemkiem na posterunek, w którym informujemy kiedy organizujemy dyskotekę i kto jest odpowiedzialny. Prosimy w nim również o patrole w okolicy remizy. Potem zostaje już tylko zamówienie towaru i przygotowanie sali w remizie. Powodzenia życzę

W razie pytań proszę pisać na e mail:
marcinas007@o2.pl Mogę udzielić wielu cennych informacji, gdyż mam duże doświadczenie w organizowaniu tego typu imprez.
Re: DYSKOTEKI W OSP
: ndz 07 lis 2010, 16:21
autor: osp19922
wielkie dzieki koledzy
Re: DYSKOTEKI W OSP
: ndz 07 lis 2010, 22:09
autor: osp19922
a na ochronie sami stoicie czy macie ochrone
Re: DYSKOTEKI W OSP
: pn 08 lis 2010, 14:04
autor: marcinas7majster
Powiem tak. Podczas pierwszych dyskotek (około 10) braliśmy na ochronę chłopaków, którzy nieraz stoją gdzieś na ochronie w jakichś klubach. Mieliśmy ze 4 znajomych chłopaków ale zawsze tylko 2 braliśmy. Gdy coś się tylko działo, to od razu mieli interweniować. Jeden zazwyczaj stał na dole przy strażakach co bilety sprzedawali, a drugi na sali. Po pewnym czasie stwierdziliśmy, że nie mają za dużo pracy, a dużo nas kosztowali, więc postanowiliśmy zrobić dyskotekę bez zewnętrznej ochrony. Sami pilnowaliśmy porządku i jak coś się działo, to każdy podbiegał do pomocy. Zrobiliśmy kilkanaście następnych dyskotek i daliśmy radę. Na kilku pierwszych imprezach radziłbym się zorientować jak przebiega wszystko i wtedy podjąć decyzję. Ale powiem, że o wiele wygodniej było z ochroniarzami.
Re: DYSKOTEKI W OSP
: pn 08 lis 2010, 15:48
autor: mario-1306
u nas ochrona jest nasza, firma za duzo kosztuje,tylko jezeli coś by się stało to odpowiadacie wy, a jak macie firme to nic was nie obchodzi.
Re: DYSKOTEKI W OSP
: śr 10 lis 2010, 08:58
autor: Anzel11
Witam druhowie,
a jak ma się sprawa w Waszych gminach dotycząca sprzedaży alkoholu i rozliczenia się z dochodu? Prowadzicie kasy fiskalne?
Pytam ponieważ my w naszej jednostce zorganizowaliśmy ok 10 dyskotek na tej samej zasadzie o której druhowie pisali wcześniej tzn. pozwolenie z gminy na sprzedaz alkoholu z opłaceniem tego zezwolenia, oraz dodatkowo informacja na policję. W tym roku jednak zostałem poinformowany w gminie że nasza OSP aby móc sprzedawać alkohol powinna prowadzić działalność gospodarczą i rozlizcać się na zasadzie kasy fiskalnej, gdyż możemy mięc problem z US. Skończyło się na tym że bufet oddajemy teraz w ręce kolegi, prowadzącego sklep spożywczy i on prowadzi sprzedaż, wpływy jednak są mniejsze, gdyż on nie nalezy do OSP i pobiera od nas opłatę za prowadzenie bufetu.
Re: DYSKOTEKI W OSP
: śr 10 lis 2010, 20:35
autor: poranx
Zapominacie Panowie o ZAIKS - skoncentrowaliście się w większości głosów na alkoholu
Re: DYSKOTEKI W OSP
: pn 27 gru 2010, 19:06
autor: julek
Witam , chcemy zorganizować zabawę sylwestrową ,czy musimy rozliczać się z US?
Re: DYSKOTEKI W OSP
: wt 28 gru 2010, 00:02
autor: Tomi112
jeżeli wasza jednostka prowadzi działalność gospodarczą to tak a w przeciwnym razie piszecie na cele statutowe i tyle bynajmniej u nas tak jest
Re: DYSKOTEKI W OSP
: śr 29 gru 2010, 19:47
autor: julek
Nie prowadzimy ,żadnej działalności i dlatego pytam jak się z tym rozliczyć. Bo z tymi z U.S. nigdy nie wiadomo co się uroi

Re: DYSKOTEKI W OSP
: czw 30 gru 2010, 19:44
autor: LAJOSZ
Witam
moim zdanie nie trzeba miec kasy bfiskalnej do sprzedaży na tego typu imprezie ale oczywiście z us powinno się rozliczyć tzn wykazać stosowną kwotę i zapłącic podatki
jak to robicie tyle razy to napewno znajdzie się "dobra dusza" i wtedy duży problem
Koleg pisał a co z zaiksem pamietajcie że jeszcze są takie mafie jak STOART , ZPAV.IM TEZ POWINNO SIĘ PŁACIC
Re: DYSKOTEKI W OSP
: pt 31 gru 2010, 19:57
autor: julek
A jaki procent trzeba im wszystkim oddać?
Re: DYSKOTEKI W OSP
: ndz 10 kwie 2011, 11:21
autor: KANIAK
witam zna ktos moze osobe ktora poprowadzilaby bufet na zabawie strażackiej??? (osoba z koncesja na sprzedaż alkoholu)prosze o info na
kamik0191@o2.pl