Witam po krótkiej przerwie.
Odnośnie tych "kłód rzucanych pod nogi", może warto porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi i ustalić pewne kwestie ?
Często różne problemy wynikają z niedomówień lub braku wspólnych ustaleń - warto o tym pomyśleć
Jeśli chodzi o ewidencji kierowców pojazdów uprzywilejowanych jak słusznie zauważył
Sylwek, oczywiście jest prowadzona w osobnej teczce, niestety bez żadnego numeru sprawy. Muszę o tym pomyśleć, tak samo jak i o ilości pobieranego paliwa przez samochody podczas akcji.
Fajnie, że kolejna osoba zajmująca się OSP, nie bała się ujawnić
olka19831 
Oczywiście instrukcja kancelaryjna swoje, a życie i przepisy swoje. Wszystkie sprawy, które wymieniłaś są ważne i nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że jest to "zaśmiecanie szafy". Spotkałem się już z takimi przypadkami, że wóz wyjeżdża do akcji gaśniczej, PSP nic o tym nie wie, nie ma zanotowanej godziny wyjazdu, ani powrotu (nie wspomnę już nawet o braku pieczątki PSP), a potem zdziwienie i donosy do Burmistrza, że gmina nie chce wypłacić Druhom ani grosza.
No i na końcu super uwagi od użytkownika
marek-jeziorski. Aktualnie chciałbym rozliczać karty w excelu, muszę tylko znaleźć/przygotować sobie wzór takiej karty.
Z innej beczki pytanie odnośnie starego sprzętu/samochodów, w jaki sposób pozbyć się tego ? Czy np. taki samochód Żuk o wartości 300-500 zł wystawić na allegro i umowa kupna-sprzedaży to dobry pomysł ? Czy znacie inne/lepsze metody na pozbycie się niepotrzebnego sprzętu ?
Pozdrawiam