Nadawanie odznaczeń

Wszelkie sprawy dotyczące Straży Pożarnych od strony prawnej.

Topic author
józek
Posty: 49
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: ndz 11 sty 2009, 13:50
Status: Offline

Nadawanie odznaczeń

Post autor: józek »

Chodzi mi o terminy składania wniosków na odznaczenia, w rergulaminie nadawania odznaczeń wyczytałem, że wnioski wraz z uchwałami należy składac na dwa miesiące przed wręczeniem, prosiłbym o informacje w tym temacie, byc może mam nieaktualny regulamin i prosiłbym o podanie tych terminów. Dzięki!!

lekasz3
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 lis 2008, 09:44
Status: Offline

Re: Nadawanie odznaczeń

Post autor: lekasz3 »

terminy składania wniosków zwykle ustala się na poziomie Zarządu Powiatowego. Należałoby się zwrócić z tym pytaniem do pracownika gminy, który takie informacje winien przekazywać do jednostek, lub do Prezesa Zarządu Gminnego.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat