Witam. Mam pewien problem i liczę na to, że ktoś będzie potrafił mi pomóc.
Chodzi o to, że nasz komendant gminny w tym roku po raz pierwszy żąda od jednostek OSP szczegółowego planu finansowego na nadchodzący rok. Niedawno mieliśmy zebranie zarządu na którym ustalaliśmy co chcemy w przyszłym roku kupić z funduszy gminnych, jakie inwestycje są potrzebne itp. No i przedstawiliśmy to komendantowi jak co roku, tak jak robią to wszystkie jednostki z naszej gminy. On to zaakceptował ale zażądał właśnie szczegółowego planu opartego na konkretnych ustawach, rozporządzeniach. Czyli każdy zakup, inwestycja na liście ma mieć poparcie w jakimś konkretnym paragrafie. No i tu jest problem bo nie wiem gdzie szukać konkretnych przepisów. Jak to w ogóle w całości miało by wyglądać. Nikt z innych OSP z terenu gminy też nie wie jak to zrobić. Czy ktoś z Państwa robił kiedyś coś takiego? Posiadacie może jakiś wzór lub coś podobnego? Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc. 
Mój e-mail: osp_nowa_wies@wp.pl
lub kamil237@wp.pl
			
			
									
									Plan finansowy na 2010 rok.
- 
				
kamil237
 Topic author
- Posty: 472
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: pn 06 lip 2009, 21:30
- Status: Offline
Plan finansowy na 2010 rok.
Syrena wyje a ja jeszcze tutaj?!
						Re: Plan finansowy na 2010 rok.
mam  pytanie  czy  każda  OSP jeśli  są 3 składa  plan  budżetu  do  Urzędu  Gminy  sama , czy  składa  do  komendanta  gminnego  a  ten  składa  do  urzędu,  kto  dysponuję  budżetem
			
			
									
									
						 
				