Strona 1 z 1
walne zebranie
: ndz 06 gru 2009, 19:59
autor: maro111m
w naszej jednostce ma się odbyć walne zebranie celem przegłosowania zmiany aktu notarialnego notabene na korzyść gminy jakie dokumenty są potrzebne na tym zebraniu, :chyba że wystarczy protokół z takiego zebrania napisany przez sekretarza
Re: walne zebranie
: pn 07 gru 2009, 14:09
autor: józek
Jeżeli jesteście zgodnie z aktem notarialnym właścicielami jako OSP to walne zebranie jest władne podjąć stosowną uchwałę o przekazaniu na rzecz gminy ( tak jest w przypadku przekazania budynku nap. Dom Strażaka oraz działka na której stoi ten dom) tak było w naszym przypadku. Potrzebne dokumenty do notariusza to:
1.ważna uchwała walnego zebrania waszej jednostki
2.akt notarialny gdzie będzie powiedziane, że jesteście właścicielami
3. aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego (odpłatność 30 zł lub 60 zł, w zależności czy odpis ma być aktualny czy pełny)
4. przedstawiciele waszej jednostki, którzy zgodnie ze statutem są upoważnieni do podpisywania w imieniu OSP umów,aktów oraz pełnomocnictw i dokumentów finansowych wraz z dowodami osobistymi
5.upoważniony przedstawiciel gminy najczęściej wójt z dowodem osobistym
6. stosowna opłata w biurze notarialnym
Szczegółowe informacje w tym zakresie otrzymacie w najbliższym biurze notarialnym, gdzie wizyta jest nieunikniona.
Pozdrawiam.