PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Wszelkie sprawy dotyczące Straży Pożarnych od strony prawnej.

Topic author
ospp23
Posty: 9
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: wt 15 mar 2011, 12:04
OSP (gm., woj.): Pokój, Opolskie
Status: Offline

PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: ospp23 »

:)
Ostatnio zmieniony wt 19 kwie 2011, 08:11 przez ospp23, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

maryousz1
Posty: 8
Rejestracja: wt 15 mar 2011, 12:00
OSP (gm., woj.): gm. Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: maryousz1 »

Witam.
Widzę, że w waszej jednostce jest kolorowo :)
Z racji tego, że na razie nie mam zbyt wiele pomysłów proponuję udać się do wójta lub postawić dh "gospodarza" przed zarządem i rozliczyć go z jego działalności. Pierwsze co bym zrobił to sprawdził czy druh opłaca regularnie składki członkowskie, jeśli ma zaległość 12 miesięczną to uchwałą zarządu może zostać wydalony z OSP. Te i wiele informacji znajdziesz w Statucie Ochotniczej Straży Pożarnej, który jako nowy naczelnik otrzymałem wczoraj od zarządu gminnego. Można go również pobrać ze strony www.zosprp.pl
Pozdrawiam
„Bogu na chwałę, ludziom na pożytek”

Topic author
ospp23
Posty: 9
Rejestracja: wt 15 mar 2011, 12:04
OSP (gm., woj.): Pokój, Opolskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: ospp23 »

_
Ostatnio zmieniony wt 19 kwie 2011, 08:11 przez ospp23, łącznie zmieniany 1 raz.

Topic author
ospp23
Posty: 9
Rejestracja: wt 15 mar 2011, 12:04
OSP (gm., woj.): Pokój, Opolskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: ospp23 »

a co do składek to ma opłacane!!co najgorsze!!

Łukasz99
Posty: 174
Rejestracja: czw 10 mar 2011, 16:59
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: Łukasz99 »

Ja mam putanie jaka to jednostka bo mozę trzeba interweniować? Następne jakie ty i koledzy chętni do zmian pełnicie funkcje? Czy w papierach wszystko się zgadza? Na kogo stoi budynek osp na was czy na gmine? Bo z tego co czytam raczej nie da rady jakoś teoretycznie. Odpisz na pytanie to poradze coś więcej. Ale na razie jedynym wyjściem byłoby zwołanie nadzwyczajnego walnego zebrania( można to zrobić na wniosek zarządu lub połowy członków) no chyba że członkowie staną murem za obecną sytuacją to będzie potrzebna interwencja z wewnątrz. Powiedz jak to widzisz.

Józek22
Posty: 90
Rejestracja: śr 03 mar 2010, 10:38
Lokalizacja: woj.lubelskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: Józek22 »

kolego maryousz1,postawić go przed zarządem nie bardzo mogą bo jak wynika z tekstu to zarząd mają 7-osobowy,ich jest 3 a tych co sa za gospodarzem 4,tutaj pozostaje zwołanie nadzwyczajnego zebrania i spróbować zmusić członka zarządu do wywiązywania sie z obowiązków,możesz go na razie postraszyć walnym i wójtem,powinno pomóc bo remiza jest własnością gminy jak wynika z tekstu a nikt nie lubi jak mu marnuje sie budynek przez niedbalstwo gospodarza

Topic author
ospp23
Posty: 9
Rejestracja: wt 15 mar 2011, 12:04
OSP (gm., woj.): Pokój, Opolskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: ospp23 »

co do
Ostatnio zmieniony wt 19 kwie 2011, 08:13 przez ospp23, łącznie zmieniany 1 raz.

Sernik
Posty: 170
Rejestracja: śr 31 sty 2007, 09:24
OSP (gm., woj.): woj. małopolskie
Status: Offline

Re: PYTANIE DOTYCZĄCE ZARZĄDU

Post autor: Sernik »

Ewentualnie dowiedz się kto jest w gminnej komisji rewizyjnej, zapytaj kom. gminnego czy jest możliwość przeprowadzenia kontroli w jednostce w związku z niewypełnianiem obowiązków gospodarza. Wpadną, rozejrzą się, coś napiszą, to coś pójdzie wyżej i chcąc nie chcąc zaczną coś prostować :) Taka jest moja propozycja :) Pozdrawiam
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat