Strona 1 z 1

Termin powiadamiania członków zarządów o posiedzeniach

: pn 16 sty 2012, 21:41
autor: pudzian7771
Nie jestem jeszcze dobrze obyty ze wszystkimi przepisami i zasadami i dlatego mam pytanie,czy jest jakiś określony czas powiadomienia zarządu oddziału np. powiatowego o jego posiedzeniu i jak członek powinien być o nim powiadomiony? Prosił bym was o podanie jakiś paragrafów albo punktów bo wydaje mi się, że u nas w zarządzie komuś się poprzewracało w głowie i dąży do tego żeby na posiedzeniu było jak najmniej osób. Pozdrawiam i dziękuję.

Re: potrzebuje porady

: pn 16 sty 2012, 22:28
autor: druhprzemek
Wchodzisz na stronę związku-> klikasz w dział regulaminy-> tam jest coś takiego jak organizacja i praca zarządów wojewódzkiego, powiatowego i gminnego.

Teraz paragrafy tego regulaminu:
§2
Zał. 1:
Pkt.2, pkt.7, pkt.8, pkt.10, pkt.11, pkt.12, pkt.14, pkt.17.

To takie najbardziej interesujące dla Ciebie.
Myślę, że pomogłem.
Pozdrawiam
druhprzemek

Re: potrzebuje porady

: pn 16 sty 2012, 23:42
autor: czester0
100% trafna odpowiedź. Gratuluje

Re: potrzebuje porady

: wt 17 sty 2012, 10:54
autor: pudzian7771
dziękuje wam serdecznie tak jak myślałem powiadomili nas smsem dwa dni przed zarządem i na dodatek podali tylko dzień i godzinę a nawet nie napisali jaki zarząd i gdzie odbędzie się posiedzenie.Pozdrawiam Piotr

Re: potrzebuje porady

: czw 19 sty 2012, 09:33
autor: druhprzemek
czester0 pisze:100% trafna odpowiedź. Gratuluje
Nie wiem, czy mam traktować tą wypowiedź jako ironię, czy jako obrazę, a może w inny sposób? Wydaje mi się, że jest zbędna.

Re: Termin powiadamiania członków zarządów o posiedzeniach

: czw 19 sty 2012, 20:33
autor: czester0
Traktuj ją zgodnie jak jest napisana. Trafna odpowiedź w 100%