Strona 1 z 1

Zgłoszenie do Sądu Rejestrowego

: sob 04 mar 2006, 15:08
autor: mrovka
Witam. Mam nastepujące pytanie: mieliśmy w lutym zebranie sprawozdawczo - wyborcze, na którym wybraliśmy nowy zarząd. I teraz tak: skład nowego zarządu trzeba zgłosić w sądzie rejestrowym. Dowiedziałem się na innym forum, że wystarczy wypełnić dokumenty krs-z20 i krs-zk dla każdego z członków zarządu i wysłać do sądu. I mam mały problem z dokumentami krs-zk, a mianowicie nie wiem co należy w nich wpisać w polach "Dane podmiotu" i "Dane organu". Wydaje mi się, że w polu dane podmiotu należy wpisać OSP MIEJSCOWOŚĆ ale nie wiem co w polidane organu. Aha no i kto się ma podpisać pod dokumentem krs-zk? Cały zarząd czy tylko osoba, do której odnosi się dany dokument?

: pn 06 mar 2006, 21:23
autor: Straszak
Właśnie na tym innym forum, zostało Tobie wszystko wyjaśnione. Oczekujesz potwierdzenia?

Nic więcej nie można dodać.

Pozdrawiam brać strażacką