Strona 1 z 1

Zmiana zarządu.

: wt 13 maja 2014, 10:23
autor: mr.b
Witam serdecznie,

zwracam się do Was z prośbą, a mianowicie jakie dokumenty potrzebne są funkcjonowania OSP, wiem na pewno, że jest to statut jednostki takowy jest dostępny dla wszystkich druhów. Jakie jeszcze mogą być dokumenty które prawdopodobnie ma prezes lub naczelnik i czy po wybraniu nowego zarządu musi je przekazać nowemu?

Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządu.

: wt 13 maja 2014, 21:05
autor: OSP Uchorowo
książki pracy tj. książka pracy, książka naczelnika, książka inwentarzowa, książka skarbnika. Na pewno wszelkie dokumenty osobowości prawnej jednostki, tj. odpisy KRS, postanowienia sądu i wszelkie pisma z sądu, tak samo z Regonu i skarbówki, umowy od przekazania sprzętu i dotacji/dofinansowań, różne pisma z gminy, kronika (chyba że prowadzi ją konkretna osoba), ewentualnie lista JOT, badania lekarskie, ubezpieczenia, ksero zaświadczeń kursów.
Tyle przychodzi mi na myśl
Pozdrawiam

Re: Zmiana zarządu.

: wt 13 maja 2014, 21:07
autor: OSP Uchorowo
A no i jeszcze protokoły zebrań zarządu/komisji rew., uchwały , protokoły z walnych zebrań,