Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
-
Topic author - Posty: 214
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: pt 25 lip 2014, 09:45
- OSP (gm., woj.): chełm lubelskie
- Status: Offline
Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
Hej, potrzebujemy centrali telefonicznej która będzie przekierowywała połączenia do poszczególnych pokoi. Takiej która da również możliwość nawiązywania połączeń wewnętrznych. Najlepiej cyfrowa, bo jedziemy na ISDN-ie z orange.
-
- Posty: 149
- Rejestracja: czw 23 paź 2014, 09:29
- OSP (gm., woj.): lubelskie, chełm, chełm
- Status: Offline
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
Z tych które ja znam to Platan, Slican IPM oraz Panasonic lub Datera. Z tą ostatnią miałem najwięcej do czynienia. Nadaje się zarówno do linii cyfrowych jak i takich opartych o VoIP (a przecież to jest obecnie jedną z popularniejszych opcji ze względu na niskie koszta). Tutaj masz ich witrynę na której znajdziesz ofertę: http://www.datera.pl/ Oni Ci to tam wszystko ładnie skonfigurują. Można też zrobić to przez operatora - ale wtedy nie masz nad tym pełnej kontroli.
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
Taka centrala to świetne rozwiązanie. Znacząco ułatwia kontakt, czy to między poszczególnymi działami w firmie, czy też z klientami, a dodatkowym plusem są też opłaty, które stają się o wiele mniejsze. My korzystamy z usług firmy Super VoIP, którą mogę zdecydowanie polecić. Mają dobrą ofertę, która na pewno przyda się każdej firmie.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: wt 27 cze 2017, 15:09
- OSP (gm., woj.): Radom, mazowieckie
- Status: Offline
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
Najlepiej się sprawdza wirtualna od https://focustelecom.pl/, znam wiele firm które z takiej korzystają. Jak się zdecydujesz to
będziesz mógł skorzystać z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki ich specjalisty. Będzie można dzięki temu wszystkie funkcje takiej centrali wdrożyć. A tu jest ich mnóstwo, również tych bezpłatnych a inne można dodatkowo dokupić. Taka centrala umożliwia rozwój komunikacji w firmie, pozwala też obniżyć koszty działalności i poprawić jakość obsługi klientów. Co ważne, użytkowanie centrali nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.Takie podstawowe funkcje centrali to oczywiście obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, możliwość przekierowania połączeń,przenoszenie numerów czy nagrywanie i archiwizowanie rozmów.
będziesz mógł skorzystać z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki ich specjalisty. Będzie można dzięki temu wszystkie funkcje takiej centrali wdrożyć. A tu jest ich mnóstwo, również tych bezpłatnych a inne można dodatkowo dokupić. Taka centrala umożliwia rozwój komunikacji w firmie, pozwala też obniżyć koszty działalności i poprawić jakość obsługi klientów. Co ważne, użytkowanie centrali nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.Takie podstawowe funkcje centrali to oczywiście obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, możliwość przekierowania połączeń,przenoszenie numerów czy nagrywanie i archiwizowanie rozmów.