Strona 1 z 1
Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
: pt 02 sty 2015, 08:24
autor: Listek
Hej, potrzebujemy centrali telefonicznej która będzie przekierowywała połączenia do poszczególnych pokoi. Takiej która da również możliwość nawiązywania połączeń wewnętrznych. Najlepiej cyfrowa, bo jedziemy na ISDN-ie z orange.
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
: pt 02 sty 2015, 11:12
autor: Zdenek
Z tych które ja znam to Platan, Slican IPM oraz Panasonic lub Datera. Z tą ostatnią miałem najwięcej do czynienia. Nadaje się zarówno do linii cyfrowych jak i takich opartych o VoIP (a przecież to jest obecnie jedną z popularniejszych opcji ze względu na niskie koszta). Tutaj masz ich witrynę na której znajdziesz ofertę:
http://www.datera.pl/ Oni Ci to tam wszystko ładnie skonfigurują. Można też zrobić to przez operatora - ale wtedy nie masz nad tym pełnej kontroli.
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
: wt 05 cze 2018, 08:53
autor: Tenesy
Taka centrala to świetne rozwiązanie. Znacząco ułatwia kontakt, czy to między poszczególnymi działami w firmie, czy też z klientami, a dodatkowym plusem są też opłaty, które stają się o wiele mniejsze. My korzystamy z usług firmy
Super VoIP, którą mogę zdecydowanie polecić. Mają dobrą ofertę, która na pewno przyda się każdej firmie.
Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń
: sob 27 lip 2019, 13:28
autor: rorro
Najlepiej się sprawdza wirtualna od
https://focustelecom.pl/, znam wiele firm które z takiej korzystają. Jak się zdecydujesz to
będziesz mógł skorzystać z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki ich specjalisty. Będzie można dzięki temu wszystkie funkcje takiej centrali wdrożyć. A tu jest ich mnóstwo, również tych bezpłatnych a inne można dodatkowo dokupić. Taka centrala umożliwia rozwój komunikacji w firmie, pozwala też obniżyć koszty działalności i poprawić jakość obsługi klientów. Co ważne, użytkowanie centrali nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.Takie podstawowe funkcje centrali to oczywiście obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, możliwość przekierowania połączeń,przenoszenie numerów czy nagrywanie i archiwizowanie rozmów.