Nafi14 pisze:
Czy wiece jaki to jest koszt zakupu i karosacji takiego auta ??
oraz
Co sądzicie o takim lublinie jako drugi wóz do jednostki ??
Powiem tyle... Nie opłaca się. Dwa lata temu pisałem do Osin ile kosztowałaby karosacja naszego lublina (furgon) na takiego lublina jakiego wysłałeś - koszt ok. 60 tyś zł.Natomiast karosacja samego furgonu - oto odpowiedź:
Furgon wyposażony w moduł tylny, przeznaczony do przewozu sprzętu ratownictwa technicznego i elementów wyposażenia gaśniczego.
Moduł tylny dostępny po otwarciu drzwi tylnych, składa się z systemu wysuwnych podestów, szuflad i półek stałych (2 podesty dolne, 2 szuflady wysuwne górne, 6 szt. półek stałych bocznych i 1 półka górna stała pod dachem furgonu ).
Moduły w wykonaniu stalowo-aluminiowym. Podesty dolne przeznaczone na motopompę i agregat wysokociśnieniowy. Szuflady i półki – na pozostały sprzęt i wyposażenie techniczne, medyczne itp. Uchwyty na sprzęt ratowniczy
Wykonanie bagażnika dachowego z drabinką wejściową..
Panel wysuwny na maszt oświetleniowy
1.Moduł tylni - 12 000,-
2.Bagażnik dachowy - 2 900,-
3.Wykonanie orurowania przodu ze światłami pulsacyjnymi - 1 400,-
4.Pneumatyczny maszt oświetleniowy z naświetlaczami - 5 000,-
5.Mechanika wg podanego zakresu - ok. 4 500,-
6. Roboty blacharskie i malowanie całości - ok 10 000,-
Podane ceny są cenami netto.
Jednym słowem nie opłaca się karosować takiego auta, bo za tą cenę można już mieć coś naprawdę porządnego.
Nafi14 pisze:Co sądzicie o takim lublinie jako drugi wóz do jednostki ??
Zależy od specyfikacji waszego terenu oraz tego jakie macie pierwsze auto. Jeżeli teren mokry, górzysty to nie polecam lublinka. Natomiast jeżeli jest płasko i w miarę sucho to da radę
