Zmiana zarządu.

Wszelkie sprawy dotyczące Straży Pożarnych od strony prawnej.

Topic author
mr.b
Posty: 11
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: sob 08 lut 2014, 08:20
Status: Offline

Zmiana zarządu.

Post autor: mr.b »

Witam serdecznie,

zwracam się do Was z prośbą, a mianowicie jakie dokumenty potrzebne są funkcjonowania OSP, wiem na pewno, że jest to statut jednostki takowy jest dostępny dla wszystkich druhów. Jakie jeszcze mogą być dokumenty które prawdopodobnie ma prezes lub naczelnik i czy po wybraniu nowego zarządu musi je przekazać nowemu?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika

OSP Uchorowo
Posty: 97
Rejestracja: wt 22 kwie 2014, 21:11
OSP (gm., woj.): Uchorowo, Murwana Goślina, wielkopolska
Kontakt:
Status: Offline

Re: Zmiana zarządu.

Post autor: OSP Uchorowo »

książki pracy tj. książka pracy, książka naczelnika, książka inwentarzowa, książka skarbnika. Na pewno wszelkie dokumenty osobowości prawnej jednostki, tj. odpisy KRS, postanowienia sądu i wszelkie pisma z sądu, tak samo z Regonu i skarbówki, umowy od przekazania sprzętu i dotacji/dofinansowań, różne pisma z gminy, kronika (chyba że prowadzi ją konkretna osoba), ewentualnie lista JOT, badania lekarskie, ubezpieczenia, ksero zaświadczeń kursów.
Tyle przychodzi mi na myśl
Pozdrawiam
Awatar użytkownika

OSP Uchorowo
Posty: 97
Rejestracja: wt 22 kwie 2014, 21:11
OSP (gm., woj.): Uchorowo, Murwana Goślina, wielkopolska
Kontakt:
Status: Offline

Re: Zmiana zarządu.

Post autor: OSP Uchorowo »

A no i jeszcze protokoły zebrań zarządu/komisji rew., uchwały , protokoły z walnych zebrań,
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat