Witam serdecznie,
zwracam się do Was z prośbą, a mianowicie jakie dokumenty potrzebne są funkcjonowania OSP, wiem na pewno, że jest to statut jednostki takowy jest dostępny dla wszystkich druhów. Jakie jeszcze mogą być dokumenty które prawdopodobnie ma prezes lub naczelnik i czy po wybraniu nowego zarządu musi je przekazać nowemu?
Pozdrawiam
Zmiana zarządu.
-
Topic author - Posty: 11
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: sob 08 lut 2014, 08:20
- Status: Offline
-
- Posty: 97
- Rejestracja: wt 22 kwie 2014, 21:11
- OSP (gm., woj.): Uchorowo, Murwana Goślina, wielkopolska
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Zmiana zarządu.
książki pracy tj. książka pracy, książka naczelnika, książka inwentarzowa, książka skarbnika. Na pewno wszelkie dokumenty osobowości prawnej jednostki, tj. odpisy KRS, postanowienia sądu i wszelkie pisma z sądu, tak samo z Regonu i skarbówki, umowy od przekazania sprzętu i dotacji/dofinansowań, różne pisma z gminy, kronika (chyba że prowadzi ją konkretna osoba), ewentualnie lista JOT, badania lekarskie, ubezpieczenia, ksero zaświadczeń kursów.
Tyle przychodzi mi na myśl
Pozdrawiam
Tyle przychodzi mi na myśl
Pozdrawiam
-
- Posty: 97
- Rejestracja: wt 22 kwie 2014, 21:11
- OSP (gm., woj.): Uchorowo, Murwana Goślina, wielkopolska
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Zmiana zarządu.
A no i jeszcze protokoły zebrań zarządu/komisji rew., uchwały , protokoły z walnych zebrań,