CENTRA KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ
-
- Posty: 22
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: śr 19 lip 2006, 12:14
- Kontakt:
- Status: Offline
Witam!!
Dzisiaj dostałem maila od koordynatorki powiatowej i… coś się ruszyło. A w sumie wszystko jak to w tym projekcie na wariackich papierach, od poniedziałku wszystko rusza, podpisujemy umowy o prace o wynajem i już pracujemy… jak to będzie wyglądać nie wiem, na razie jest to ogólnikowo opisane… zobaczymy
pozdrawiam
Dzisiaj dostałem maila od koordynatorki powiatowej i… coś się ruszyło. A w sumie wszystko jak to w tym projekcie na wariackich papierach, od poniedziałku wszystko rusza, podpisujemy umowy o prace o wynajem i już pracujemy… jak to będzie wyglądać nie wiem, na razie jest to ogólnikowo opisane… zobaczymy
pozdrawiam
Zapraszam www.rogow.osp.org.pl
Witam,
no to teraz trochę słodyczy, żeby nie było zawsze gorzko - napiszę co słychać u nas
sprawa drgnęła od wspominanej na forum narady koordynatorów wojewódzkich w Wawie - podejrzewam, że po prostu ktoś w końcu powiedział co kiedy i jak będzie realizowane i informacja poszła w dół
mimo faktu, iż nasze OSP od samego początku było traktowane 'po macoszemu' i odrzucane z projektu ze względu na rzekomy brak możliwosci technicznych to w końcu ktoś w TP SA realizujący ten projekt zauważył jednak pismo które zdobyliśmy od nomen omen TP SA że łącze można u nas bez problemu zaintalować...
i teraz...
- jesteśmy w grupie OSP, które własnie od 18.02 mają mieć umowy
- załatwiliśmy sobie wszystkie wymagane przez Combi Datę papierki
- mamy ciągły bardzo dobry kontakt z p. koordynator powiatową
- odwiedziła nas p. koordynator centralna, niestety nie miałem okazji się z Nią spotkać osobiście ale uczynił to mój brat - podobno
bardzo miłe spotkanie
- ustalamy już sobie harmonogram pracy w Centrum
- przygotowywujemy umowę najmu pomieszczenia pod Centrum
- wszystko IDZIE BARDZO DO PRZODU
otwarta pozostaje tylko kwestia wyjaśnienia i w zasadzie wypadałoby złożenia oficjalnych przeprosin ze strony sławetnych cenzorów tego forum - tej sprawy nie zamierzamy odpuścić
pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ptpiotek
no to teraz trochę słodyczy, żeby nie było zawsze gorzko - napiszę co słychać u nas


mimo faktu, iż nasze OSP od samego początku było traktowane 'po macoszemu' i odrzucane z projektu ze względu na rzekomy brak możliwosci technicznych to w końcu ktoś w TP SA realizujący ten projekt zauważył jednak pismo które zdobyliśmy od nomen omen TP SA że łącze można u nas bez problemu zaintalować...
i teraz...
- jesteśmy w grupie OSP, które własnie od 18.02 mają mieć umowy
- załatwiliśmy sobie wszystkie wymagane przez Combi Datę papierki
- mamy ciągły bardzo dobry kontakt z p. koordynator powiatową
- odwiedziła nas p. koordynator centralna, niestety nie miałem okazji się z Nią spotkać osobiście ale uczynił to mój brat - podobno

- ustalamy już sobie harmonogram pracy w Centrum
- przygotowywujemy umowę najmu pomieszczenia pod Centrum
- wszystko IDZIE BARDZO DO PRZODU
otwarta pozostaje tylko kwestia wyjaśnienia i w zasadzie wypadałoby złożenia oficjalnych przeprosin ze strony sławetnych cenzorów tego forum - tej sprawy nie zamierzamy odpuścić

pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ptpiotek
Witam.
Już dawno nie zabierałam głosu na Forum, ale to chyba w związku z tym co sie ostatnio działo na tym nieszczęsnym forum. Usówano posty itp.
Dostałam dziś informacje od koordynatora powiatowego, że umowy mają być podpisane od dnia 18 lutego, ale kiedy nastąpi podpisanie tych rzekomych umów - nie wiadomo!!!???
Ale najlepsze zostawiam na koniec. Podobno w miesiącu lutym pracownicy centrum dopóki nie dowiozą mebli nie muszą siedzieć w centrum, tylko "mają być dyspozycyjni". Co to oznacza??? Że w każdej chwili mogą do mnie zadzwonić i powiedzieć, że za 30 minut przyjedzie sprzęt i mam sie stawić???
Do tego dziś po południu dotarł do mnie kolejny mail z... uwaga Harmonogramem pracy w miesiącu lutym. I co się okazuje?? że mam wyznaczone godziny pracy wtedy, gdy jestem w innej pracy. Wysłałam zapytanie do koordynatora, czy jest to propozycja harmonogramu czy ostateczna wersja, ale zapewne do poniedziałku nie otrzymam odpowiedzi. Bo nie będę ukrywać, że koordynator obiecał nam, że sami będziemy mogli się dogadać kiedy, kto pracuje, a teraz nam nadsyła gotowy harmonogram. Przecież Combidata pisała, że wskazane jest, aby pracownik dydaktyczny, był czynnym nauczycielem lub emerytowanym nauczycielem. No to jestem czynnym nauczycielem i pracuję w zawodzie tyle tylko, że mam zajęcia trzy popołudnia w tygodniu???
Jak to pogodzić??
PS.
Wiecie, że w Wielką Sobotę przed wielkanocą centrum ma być otwarte i to w normalnych godzinach pracy czyli do 22??? A jak w parafii jest uroczysta rezurekcja o północy?? To co?? Prosto z pracy do kościoła. Rewelacja...
POzdrawiam
Już dawno nie zabierałam głosu na Forum, ale to chyba w związku z tym co sie ostatnio działo na tym nieszczęsnym forum. Usówano posty itp.
Dostałam dziś informacje od koordynatora powiatowego, że umowy mają być podpisane od dnia 18 lutego, ale kiedy nastąpi podpisanie tych rzekomych umów - nie wiadomo!!!???
Ale najlepsze zostawiam na koniec. Podobno w miesiącu lutym pracownicy centrum dopóki nie dowiozą mebli nie muszą siedzieć w centrum, tylko "mają być dyspozycyjni". Co to oznacza??? Że w każdej chwili mogą do mnie zadzwonić i powiedzieć, że za 30 minut przyjedzie sprzęt i mam sie stawić???
Do tego dziś po południu dotarł do mnie kolejny mail z... uwaga Harmonogramem pracy w miesiącu lutym. I co się okazuje?? że mam wyznaczone godziny pracy wtedy, gdy jestem w innej pracy. Wysłałam zapytanie do koordynatora, czy jest to propozycja harmonogramu czy ostateczna wersja, ale zapewne do poniedziałku nie otrzymam odpowiedzi. Bo nie będę ukrywać, że koordynator obiecał nam, że sami będziemy mogli się dogadać kiedy, kto pracuje, a teraz nam nadsyła gotowy harmonogram. Przecież Combidata pisała, że wskazane jest, aby pracownik dydaktyczny, był czynnym nauczycielem lub emerytowanym nauczycielem. No to jestem czynnym nauczycielem i pracuję w zawodzie tyle tylko, że mam zajęcia trzy popołudnia w tygodniu???
Jak to pogodzić??
PS.
Wiecie, że w Wielką Sobotę przed wielkanocą centrum ma być otwarte i to w normalnych godzinach pracy czyli do 22??? A jak w parafii jest uroczysta rezurekcja o północy?? To co?? Prosto z pracy do kościoła. Rewelacja...
POzdrawiam
<lol> Ania masz rację, ciekawe kto będzie wtedy z nami siedział w tych centrach, biorąc pod uwagę że społeczności wiejskie są bardzo bogobojne, a jeśli nie to to dbają o wizerunek... ale o tym po tym.
Zgadza się, że odczuwamy przyspieszenie, również otrzymałem taką informację że 18 podpisujemy umowy i że mamy być dyspozycyjni - mi to w sumie obojętne, bo i tak innej roboty nie mam - ale oboje pracowników ma być do dyspozycji :/ - ja 'swojego' koordynatora poinformowałem o fakcie, że ja jestem na miejscu po 5 minutach, ale koleżanka która również jest nauczycielką, niestety nie będzie dostępna przez cały czas - ale to są sprawy do dogadania, bo wydaje mi się że jeśli chodzi o pomoc we wnoszeniu mebli, to raczej zajmie się brać strażacka a nie kobiety... przynajmniej tak to sobie wyobrażam.
Zmieniam posta bo dostałem dziś maila...
Oto treść::
Korespondencja wysłana do Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniu wczorajszym, t.j. 14 lutego 2008 roku
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
Dr Witold Edmund Witowski
Panie Dyrektorze
W trakcie organizacji projektu Centrów Kształcenia na Odległość na wsiach realizowanego w konsorcjum z Uniwersytetem w Białymstoku, Krajowa Izbą Gospodarczą i firmą Combidata Poland mamy szereg zapytań i próśb o sprecyzowanie zakresu obowiązków Ochotniczych Straży Pożarnych po zakończeniu projektu, t.j. po dniu 30 września br.
W związku z tym bardzo proszę o informację i odpowiedź na następujące pytania:
• Jak ma być zachowany „efekt trwałości projektu”?
• Czy i jaka dokumentacja ma być prowadzona w Centrum po dniu 30 września br?
• Jak ma wyglądać zatrudnienie w Centrum po zakończeniu projektu? Czy projekt dopuszcza pracę wolontariuszy?
• Czy istnieje konieczność zapewnienia łącza internetowego po zakończeniu projektu przez okres 5 lat, jeśli każde Centrum będzie dysponowało biblioteką w wersji off-line’owej?
• Kto i na jakich zasadach będzie miał prawo kontrolować Centrum po 30 września br.?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź z Pana strony.
Pozdrawiam
Zbigniew Kaliszyk
Zarząd Główny ZOSP RP
Doradca Prezesa
Korespondencja otrzymana z Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniu dzisiejszym, t.j. 15 lutego 2008 roku
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do naszej wczorajszej rozmowy pragnę przekazać następujące informacje:
1. Wytyczne/ogólne zasady dotyczące trwałości projektu - w poniedziałek lub wtorek ta informacja powinna zostać umieszczona na stronie www MEN: problem dotyczy w zasadzie wszystkich projektów, w ramach których kupowano sprzęt i wyposażenie oraz prowadzono prace związane z adaptacja pomieszczeń; co do zasady możliwa jest zmiana lokalizacji, a w uzasadnionych czynnikami zewnętrznymi przypadkach nawet likwidacja (n.p. alternatywnego przedszkola z powodu braku dzieci, podobnie z Centrum). W takim przypadku sprzęt należałoby zwrócić do MEN, ale lepszym rozwiązaniem jest przekazanie sprzętu do Centrum, które ma większe „obłożenie” i może wykorzystać sprzęt w swojej działalności. Nie ma również przeszkód w przekazaniu sprzętu innemu niż OSP podmiotowi – np. gminie, pod warunkiem, że nowy beneficjent będzie wykorzystywał sprzęt zgodnie z celami projektu, t.j. do kształcenia na odległość.
2. Wykaz sprzętu (jak dla ewidencji środków trwałych), dziennik zajęć.
3. Żadne przepisy nie precyzują formy zatrudnienia „opiekuna” Centrum. Nie ma żadnych przeszkód, aby był to wolontariusz, może być delegowany z gminy nauczyciel, któremu brakuje godzin do pensum, może być pracownik zupełnie innej instytucji (n.p. uczelni – doktorant realizujący projekt badawczy) – kryterium trwałości jest realizacja celu projektu – dostęp do kształcenia na odległość na wsi, a nie ilość wygenerowanych miejsc pracy (aczkolwiek takie kryterium jest powszechnie stosowane w większości projektów finansowanych ze środków UE: nawet autostrady mierzy się na poziomie oddziaływania w ilości miejsc pracy, a nie w kilometrach)
4. Zdecydowanie TAK - większość programów nauczania na odległość wymaga pracy on-line. Nie ma za to żadnych ograniczeń co do operatora – byle była zapewniona odpowiednia transmisja.
5. Prawo kontroli przysługuje tym podmiotom, które mają prawo kontroli środków publicznych: UKS, RIO/NIK stosownie do charakteru podmiotu kontrolowanego, Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca/Zarządzająca (MEN/MRR) oraz organy Komisji Europejskiej. Dotychczasowa praktyka pokazuje, że kontrole KE skupiają się przede wszystkim na Instytucjach Wdrażających.
Z poważaniem,
Witold W.
Czujecie już bluesa?
Zgadza się, że odczuwamy przyspieszenie, również otrzymałem taką informację że 18 podpisujemy umowy i że mamy być dyspozycyjni - mi to w sumie obojętne, bo i tak innej roboty nie mam - ale oboje pracowników ma być do dyspozycji :/ - ja 'swojego' koordynatora poinformowałem o fakcie, że ja jestem na miejscu po 5 minutach, ale koleżanka która również jest nauczycielką, niestety nie będzie dostępna przez cały czas - ale to są sprawy do dogadania, bo wydaje mi się że jeśli chodzi o pomoc we wnoszeniu mebli, to raczej zajmie się brać strażacka a nie kobiety... przynajmniej tak to sobie wyobrażam.
Zmieniam posta bo dostałem dziś maila...
Oto treść::
Korespondencja wysłana do Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniu wczorajszym, t.j. 14 lutego 2008 roku
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
Dr Witold Edmund Witowski
Panie Dyrektorze
W trakcie organizacji projektu Centrów Kształcenia na Odległość na wsiach realizowanego w konsorcjum z Uniwersytetem w Białymstoku, Krajowa Izbą Gospodarczą i firmą Combidata Poland mamy szereg zapytań i próśb o sprecyzowanie zakresu obowiązków Ochotniczych Straży Pożarnych po zakończeniu projektu, t.j. po dniu 30 września br.
W związku z tym bardzo proszę o informację i odpowiedź na następujące pytania:
• Jak ma być zachowany „efekt trwałości projektu”?
• Czy i jaka dokumentacja ma być prowadzona w Centrum po dniu 30 września br?
• Jak ma wyglądać zatrudnienie w Centrum po zakończeniu projektu? Czy projekt dopuszcza pracę wolontariuszy?
• Czy istnieje konieczność zapewnienia łącza internetowego po zakończeniu projektu przez okres 5 lat, jeśli każde Centrum będzie dysponowało biblioteką w wersji off-line’owej?
• Kto i na jakich zasadach będzie miał prawo kontrolować Centrum po 30 września br.?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź z Pana strony.
Pozdrawiam
Zbigniew Kaliszyk
Zarząd Główny ZOSP RP
Doradca Prezesa
Korespondencja otrzymana z Ministerstwa Edukacji Narodowej w dniu dzisiejszym, t.j. 15 lutego 2008 roku
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do naszej wczorajszej rozmowy pragnę przekazać następujące informacje:
1. Wytyczne/ogólne zasady dotyczące trwałości projektu - w poniedziałek lub wtorek ta informacja powinna zostać umieszczona na stronie www MEN: problem dotyczy w zasadzie wszystkich projektów, w ramach których kupowano sprzęt i wyposażenie oraz prowadzono prace związane z adaptacja pomieszczeń; co do zasady możliwa jest zmiana lokalizacji, a w uzasadnionych czynnikami zewnętrznymi przypadkach nawet likwidacja (n.p. alternatywnego przedszkola z powodu braku dzieci, podobnie z Centrum). W takim przypadku sprzęt należałoby zwrócić do MEN, ale lepszym rozwiązaniem jest przekazanie sprzętu do Centrum, które ma większe „obłożenie” i może wykorzystać sprzęt w swojej działalności. Nie ma również przeszkód w przekazaniu sprzętu innemu niż OSP podmiotowi – np. gminie, pod warunkiem, że nowy beneficjent będzie wykorzystywał sprzęt zgodnie z celami projektu, t.j. do kształcenia na odległość.
2. Wykaz sprzętu (jak dla ewidencji środków trwałych), dziennik zajęć.
3. Żadne przepisy nie precyzują formy zatrudnienia „opiekuna” Centrum. Nie ma żadnych przeszkód, aby był to wolontariusz, może być delegowany z gminy nauczyciel, któremu brakuje godzin do pensum, może być pracownik zupełnie innej instytucji (n.p. uczelni – doktorant realizujący projekt badawczy) – kryterium trwałości jest realizacja celu projektu – dostęp do kształcenia na odległość na wsi, a nie ilość wygenerowanych miejsc pracy (aczkolwiek takie kryterium jest powszechnie stosowane w większości projektów finansowanych ze środków UE: nawet autostrady mierzy się na poziomie oddziaływania w ilości miejsc pracy, a nie w kilometrach)
4. Zdecydowanie TAK - większość programów nauczania na odległość wymaga pracy on-line. Nie ma za to żadnych ograniczeń co do operatora – byle była zapewniona odpowiednia transmisja.
5. Prawo kontroli przysługuje tym podmiotom, które mają prawo kontroli środków publicznych: UKS, RIO/NIK stosownie do charakteru podmiotu kontrolowanego, Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca/Zarządzająca (MEN/MRR) oraz organy Komisji Europejskiej. Dotychczasowa praktyka pokazuje, że kontrole KE skupiają się przede wszystkim na Instytucjach Wdrażających.
Z poważaniem,
Witold W.
Czujecie już bluesa?
Piekło: przyszłe miejsce pobytu tych wszystkich, którzy lubią igrać z ogniem.
-
Topic author - Posty: 37
- Rejestracja: pn 19 mar 2007, 14:27
- Lokalizacja: Śląsk
- Status: Offline
Centra.
Również na jutro jestem umówiony z koordynatorką na podpisanie umowy. Umowę już widziałem i obowiązuje do 30.09.2008 roku póżniej następna ze zosp rp. Pozdrawiam.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: czw 20 wrz 2007, 20:24
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
Witam.
My również już podpisaliśmy umowy. W czwartek dowieziono nam meble. Pan kurier był strasznie niemiły, ale wyperswadowaliśmy mu pewne zachowania i wszystko poszło ok.
Dziś, czyli w piątek dotarły 3 paczki, w jednej jest papier do ksero, a w drugiej zdaje się środki czystości.
No i zamontowano nam alarm (również były problemy, ale po 5 godzinach alarm działa).
I to na razie tyle u nas słychać. Czekamy niecierpliwie na panów montujących meble.
Pozdrawiam wszystkich
My również już podpisaliśmy umowy. W czwartek dowieziono nam meble. Pan kurier był strasznie niemiły, ale wyperswadowaliśmy mu pewne zachowania i wszystko poszło ok.
Dziś, czyli w piątek dotarły 3 paczki, w jednej jest papier do ksero, a w drugiej zdaje się środki czystości.
No i zamontowano nam alarm (również były problemy, ale po 5 godzinach alarm działa).
I to na razie tyle u nas słychać. Czekamy niecierpliwie na panów montujących meble.
Pozdrawiam wszystkich
My również pracujemy...
alarm zamontowany... sami montujemy sobie dodatkowe zabezpieczenia - kraty etc. meble mają być na dniach
do przodu
mam konkretne pytanie które pozwolę sobie zadać tutaj:
czy centra będą miały zunifikowany marketing -> jakiś wspólny logotyp ICEO, określoną kolorystykę?
jeśli nie to zrobimy sobie to według własnego widzi mi się - chcemy przygotować stronkę o naszym ICEO http://www.centrum.strazak.com
chcemy przygotować wizytówki, ulotki
szczerze wolałbym, żeby były to założenia wspólne dla wszystkich
pozdrawiam
alarm zamontowany... sami montujemy sobie dodatkowe zabezpieczenia - kraty etc. meble mają być na dniach

do przodu

mam konkretne pytanie które pozwolę sobie zadać tutaj:
czy centra będą miały zunifikowany marketing -> jakiś wspólny logotyp ICEO, określoną kolorystykę?
jeśli nie to zrobimy sobie to według własnego widzi mi się - chcemy przygotować stronkę o naszym ICEO http://www.centrum.strazak.com
chcemy przygotować wizytówki, ulotki
szczerze wolałbym, żeby były to założenia wspólne dla wszystkich

pozdrawiam
No fakt, to było by nawet wskazane - co do reklamowania centrum, my robimy ulotki i ogłoszenia pod szyldem i lokalnym logo OSP - jak na razie nie robimy stronki www; nikt zbytnio nie będzie tego przeglądał, chyba że z centrum. Ale było by miło, żeby ktoś coś takiego zaprojektował - albo wykonajcie projekt takiego "ogólnego" logo, przedstawcie "górze" i może dzięki Wam wszystkie centra uzyskają uniwersalne logo.
Pozdro!
Pozdro!
Piekło: przyszłe miejsce pobytu tych wszystkich, którzy lubią igrać z ogniem.
ja bym zrobił baaaardzo bardzo proste w formie
bazujące na logotypie CombiDaty
eduportal.pl
takie jak tutaj -> http://www.centrum.strazak.com
zmieniałaby się tylko nazwa miejscowości
oczywiście na wszelkich materiałach drukowanych trzeba by skrót ICEO odszyfrowywać żeby było wiadomo o co biega
bazujące na logotypie CombiDaty

takie jak tutaj -> http://www.centrum.strazak.com
zmieniałaby się tylko nazwa miejscowości
oczywiście na wszelkich materiałach drukowanych trzeba by skrót ICEO odszyfrowywać żeby było wiadomo o co biega
-
- Posty: 24
- Rejestracja: czw 20 wrz 2007, 20:24
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline